Malins tortyrrum

Träning idag! Första sedan midsomras.
Jag har en bror som är väldigt snäll. Han är skadad och kan själv inte vara med på träningen. Så han körde hem till oss och passade Helge istället och jag kunde åka iväg o svettas:)
30 minuter uppvärmning på löpbandet, mestadels i gångtempo om jag ska vara ärlig. Flåset är sämre än någonsin.
Sedan gick vi ner till numera benämt Malins tortyrrum. En sal där duktiga Malin instruerade oss i alla möjliga övningar. Skitjobbigt var det. Mycket jobbigare än vad jag varit med om innan.
Gäddhänget, rumpskumpet och allt annat sladder har fått en rejäl omgång. Och jag älskar det! Ser fram emot nästa gång!
Helge och Bidde verkar ha haft en toppeneftermiddag. Båda sover som grisar och ´är hur nöjda som helst.
Var dessutom ner till vattnet en sväng på lunchen så att Helge fick se och uppleva vilket fantastiskt ställe han faktiskt bor på. En liten simtur tog han och kikade runt på hela udden tillsammans med stora kompisen.
Och till sist en bild från i förrgår! Vi var hos min syster och hälsade på hos dom och deras fina snälla gamla tik Wilma. Vi plockade äpplen och päron innan vi for hem igen, och Helge var inte sen att lära sig :)