Morrn morrn!!

Full fart idag!
Idag är det ju VIP-dag och jag ska kika på en blivande gräsätare till Källängen. Till våren hoppas jag att vi har en trygg, snabb, trogen och noggrann springare som är villig att jobba ofta och ordentligt för att hålla ordning på våra gräsmattor.
Sen ska vi möta upp en fantastiskt fin liten flattjej på 16 veckor vid bussen. Ja, hon åker inte buss ensam, matte är med, men ska vidare så matte lämnar bara av lilla fröken och åker vidare. Valpen ska tillbringa ett dygn med mig, Herr Bidde och två äldre goldendamer som dyker upp i kväll :)
 
I går kväll var jag och Bidde på kurs! Jag älskar att gå på kurs. Skulle kunna göra det på heltid. Lika var det när jag gick på högskolan, saknar läseriet och hade gladeligen fortsatt hur länge som helst om man hade möjlighet.
Igår handlade det om friskvård. För Bidde. Inte för mig :) Väldigt intressant! Så några onsdagar framöver ska vi fortsätta förkovra oss i hälsofrågor.
 
Två olika bilder från igår, denna och nedan. Den första efter uppstigning halv 5 och var på makens jobb på morgonen. Pigg och livet leker. Nedan kl 22 på kvällen efter kvällskurs, inte lika sprudlande sprallig :)
Jag älskar när maken handlar! Bad om lite frukt, och fick detta :) Och alltid något nytt spännande, den här gången kinesiska päron, som var riktigt goda. Inte söta och det passade mig utmärkt.
Självklart ska morgontvagningen utföras rejält och grundligt :)
#1 - - Anna:

Vilken sötis :D
Flattar är ju gör- härliga! :D Vi hade en i familjen som blev 12,5 år. Dessvärre finns hon inte med oss längre, hon somnade in i förra fredagen. Men de är underbara! Hoppas du får en underbar dag, kram Anna!

Svar: Hej AnnaTack :)
Så tråkigt med er flat. Det blir ett stort tomrum när dom går till ett annat liv. Saknar vår Sten varenda dag, honom fick vi hjälpa vidare i mars månad.
Ha en jättefin dag du med och kram från o oss på Källängen
yvvas.blogg.se