Bästa

Semestern är över. I alla fall för mig. I morgon sitter jag i pappersträsket igen. I en vecka, sedan är jag ledig ytterligare en :) Så det är inget synd om mig alls.
Och så har jag har fin markservice alla dagar, för maken är hemma hela veckan :)
 
Men den här semestern har varit den skönaste av de år vi har bott här uppe. Trots varannandagsväder och egentligen inte den optimala semestervärmen, har vi haft tre fina veckor. Mycket jobb eftersom det är dubbla säsonger på gården med djur och hyresgäster. Men allt börjar komma på plats och vi har skapat ordentliga rutiner.
En struktur och arbetsordning så vi fått både sköna mornar, lite ledig tid och en annorlunda vardag. Har lyxat med utelunch, senare kvällar och många långa Biddeturer. Jättenöjda är vi!
 
Vi plockade blåbär igår :) räckte både till frukost o muffins!
Trattnicklas. lite irriterad mellan två trampdynor efter väta, så behöver vara lite försiktig ett par dagar
Lilla gubben :) vi klyver ved, Bidde har en skön förmiddag!
100% egenproducerad middag :) fantastiskt gott!
Bullen har förstått det här med semestermornar också. tillsammans med oss o Bidde ligger han gärna o drar sig lite extra :)
Hjälpreda i strumpparningen igår :)
 
 
#1 - - Iisa:

cupcakesen såg så goda ut :D

Svar: Dom var inte dumma! Och inte hann de bli torra heller, eftersom de tog slut ungefär direkt :)
yvvas.blogg.se

#2 - - Sarah:

Tråkigt att semestern e över :/

Svar: Ja lite vemodigt är det. Men det är också kul att köra igång igen efter ledighet :)
yvvas.blogg.se