Veckan

Den här veckan har hittills varit händelserik!
Fram till idag onsdag har vi fått ihop 40 arbetstimmar. Var.
Men faktiskt helt ok. Vi är nöjda. Väldigt nöjda!
 
Våra stallar är granskade, syndade och godkända! Myndigheterna var här i måndags för slutbesiktning. Varenda vrå och djur är kontrollerad och allt är inrapporterat som korrekt :)
 
Idag har jag, maken och Bidde agerat skådespelare och fotomodeller. I flera timmar har vi poserat, visat, berättat och försökt se snygga ut och göra ett bra intryck. Jag tror Bidde gjorde bäst ifrån sig på varenda bild! Och mina talanger som skådespelare är nog ungefär lika bra/mindre bra som jag är radiopratare.. Men vad tusan. Vi är som vi är, och våra djur rättade nog till situationen bra :) Efter midsommar kommer resultatet :)
 
Nu är vi lite trötta. En fika, så ska vi beta av nästa punkt på listan innan vi avslutar för kvällen. Och så ska linslusen Bidde få bada i sjön också, han har uttryckt sitt önskemål om just bad just idag :) Fast just nu sover han som en gris och snarkar som värsta maken, så vi får se om han ångrat sig när det blir dags.
I morgon blir en bra dag. Jag ska bland annat göra tårtor till studenten som är på fredag! det är kul, jag gillar att göra tårtor!
Fina fina Bidde. Så nöjd med livet. Spatserar runt på dagarna och har det ganska bra :)