Fredag

En bra dag blev det! Tidig o mycket pyssel överallt.
Våra långöron har fått pedikyr och fina klor, hönsgården är lagad, fjäderfäna har nya lakan, kontoret är färdigjobbat. 
Och så är stugan uthyrd. Så nu får vi plugga vitryska om vi ska göra oss förstådda :)
 
Men nu avslutar jag och tar fredag!  Mr Bidde har sett till att vi har näst intill potatisåker efter att ha fart farm i skogen som värsta gyttjegrisen. Ska bara få ordning på golven i huset innan jag fyller badkaret för en stund med boken o en Källängens Bärs :)
 
Trevlig fredag alla! Vi gör som 98 % av Sveriges befolkning. Tacos framför tvn! Så guacamolen är på gång, det bästa med hela rätten :)
Men i morgon ska jag försöka mig på egen ravioli. Kul att testa något annat.
 
Snöbad en dagen o gyttjebad nästa :) Det bästa av alla världar tror jag vår egna goa lilla livsnjutare tycker!
Det är en friskus den här killen. Glad o full av bra saker. Det ska vara roligt att ha hund. Och det är verkligen jätteroligt med Herr Bidde :)