Helgen

Veckosluten brukar vanligtvis passera fort för oss. Men den här helgen var det någon som kopplade på turbon.
 Vi rivstartade med ett besök på Ikea i fredags och tvärnitade i soffan för en liten stund sedan.
I fredags en heldag med lunch, och en rejäl genomgång av HELA varuhuset tillsammans med sonen och flickvän. Dock undantaget blomavdelningen med sonens motivering; jag har ju en blomma som jag fick av hyresvärden - en tygblomma.... 
En jättemysig dag! och en del bra-att-ha prylar följde med hem till lägenheten.
Bidde var hos kompisen Linda under dagen och fick lyxpromenaden Allan tillsammans med några andra hundar. En sväng på nästan 4 timmar i varierad terräng. Han sov som en hel gris när vi väl var hemma igen.
Sten fick en lugnare dag med husse på jobbet och skötte kontoret med medarbetare och kunder.
 
I går hade jag och maken en jättevanlig lördag på gården med spikning och stalljobb. Nya lakan till alla våra djur o en del hundfix. På kvällen Hummerfestival med vänner hos grannen. God mat, dryck, bubbel, bad och mycket trevligt och kul!! 
 
Och idag en jättevanlig söndag för mig, maken och djuren! Lunch med våra hummervänner och hela eftermiddagen med djurskötsel. Nu har vi som sagt landat i soffan och blir nog kvar här tills det är dags att förflytta sig till sängen :)
 
I morrn är en ny vecka och en jättebra dag. Brukar ha en miljon att-göra grejer på listan. I morgon har jag två miljoner. Helt ok och faktiskt väldigt roligt. Startar med dagens allra bästa syssla, nämligen morgonturen med herrarna hund :)
 
Ha en jättebra söndagskväll alla!
Jag vet inte riktigt allt vad herrarna hade för sig i skogen i går, men kul hade de hela tiden! Här Sten
Bidde
Lite av vår fantastiskt goda hummer i går kväll. Bröd, såser, räkor en sallad med extra allt, paj, bubbel o såklart dessert :)