Fina killar :)

Rätt nöjd är jag över att ha dessa båda lurviga inneboende :)
Alltid nöjda, glad och med på allehanda påhitt. Aldrig stök, bök eller krångel.
Egentligen har det inte hänt eller skett något speciellt idag, men det räcker absolut med att ha deras sällskap i skogen och på gården. Idag var det bra tryck på dem under morgonturen. Och faktiskt träffade vi på en glad svampplockare med, det är ovanligt mitt i veckan efter semestertiden (alltså, inte att de är glada, men att de är ute mitt i veckan :))
 
Mestadels kontorsjobb för mig idag. Och till min lycka insåg jag att det är ryttar-VM på tv!!! Fantastisk arbetsplats det här! Att ha möjlighet att följa tävlingarna över datorn :)
 
Ikväll är maken hos sonen och skruvar upp hyllor i lägenheten. Blir väldigt bra och han är på väg att bo in sig i sitt nya boende.
På fredag har vi mor-son dag! På Ikea :) Krokar och andra smågrejer står på att-behöva listan. Och en lunch förstås. Sten får praktisera på Scania den dagen och Bidde får lyxvistelse hos kompisen Linda, lilla Carly och andra fyrbenta vänner. En 3,5 timmes promenad till Hallstavik, inkluderat fika står på hans agenda!
 
Bidde och Harriet i soffan i skrivandes stund
Herrarna i morse :)